Începând cu luna noiembrie a acestui an, maşinile BMW vândute în România vor avea integrate SIM-uri de date.
Prin acest SIM utilizatorul va putea avea acces la numerele seviciului de apel de urgenţă, la un flux RSS care preia ştirile Mediafax, Gazeta Sporturilor şi Metropotam, precum şi la sistemul Teleservices, pentru comunicare automată a informaţiilor către service-urile BMW în legătură cu reviziile.
Testele pentru implementarea acestui SIM au început încă din luna iulie a acestui an, iar începând cu luna noiembrie, BMW începe comunicarea oficială a serviciilor sale pe bază de SIM.
Noutatea pe care o aduce acest SIM pentru sistemul BMW Online este serviciul de ştiri RSS. Acesta este optimizat pentru România şi foloseşte ca surse Mediafax pentru ştiri generale, Gazeta Sporturilor pentru ştiri sportive şi Metropotam pentru informaţii culturale şi evenimente.
Prin includerea acestui SIM de date în automobil, este oferit şi sistemul BMW Teleservices, care completează funcţionalitatea sistemelor Condition Base Service şi BMW Service Inclusive.
Când automobilul detectează că trebuie făcută o revizie, informaţia este trimisă automat către un service autorizat BMW. Pe baza informaţiilor primite prin intermediul SIM-ului, un consilier al serviceului contactează clientul şi programează o vizită de verificare. Astfel, prin această funcţie, intervalele de service pentru automobile sunt urmărite cu mai mare atenţie.
BMW lucrează la acest sistem încă din 2001, iar atunci a lansat un portal conectat la internet care putea fi accesat oricând în automobil. Acesta se numea BMW Online şi furniza o serie de informaţii optimizate pentru a fi afişate pe ecranul maşinii: căutarea hotelurilor, a restaurantelor, a farmaciilor sau a bancomatelor, ştiri curente, informaţii meteo, ghid de călătorie şi BMW Routes, informaţii despre ţară şi parcări, funcţii extinse office, care includ accesare e-mail, sau servicii Google.
Mazda RX-Vision readuce în atenţie motorul ignorat de toţi – FOTO